لیست قیمت کاشی کاشی و سرامیک کف, کیمیا سرام،کاشی عمارت ،کاشی پارسیان لیست قیمت بازرگانی کاشی سرامیک

قیمت کاشی سرامیک خرید سرامیک کاشی ارزان ،کیمیا سرام،میهن سرام،کاشی یاس سرام کاشی دیوار حمام سرامیک کف آشپزخانه,

لیست قیمت کاشی کاشی و سرامیک کف, کیمیا سرام،کاشی عمارت ،کاشی پارسیان لیست قیمت بازرگانی کاشی سرامیک

قیمت کاشی سرامیک خرید سرامیک کاشی ارزان ،کیمیا سرام،میهن سرام،کاشی یاس سرام کاشی دیوار حمام سرامیک کف آشپزخانه,

تولید کننده سرامیک کف طرح پارکت

آیا می دانید که سرامیک کف طرح پارکت نیز وجود دارد؟

 آیا نمی خواهید با انواع طرح های سرامیک کف طرح پارکت آشنا شوید؟

 تولید کننده سرامیک کف طرح پارکت با تولید انواع سرامیک کف با طرح پارکت گامی بزرگ برای زیبایی و منحصر به فرد بودن منازل شما برمی دارد.

در بسیاری از خانه های امروزی فرش به یک اثاثیه صرفا برای زیبا نشان دادن بیشتر خانه تبدیل شده و از استفاده اولیه خود برای پوشاندن کف خانه فاصله گرفته است. به جای آن انواع سرامیک کف با طرح های مختلف جایگزین ان شده است. تولید کننده سرامیک کف طرح پارکت نیز با این هدف سرامیک هایی با نمایی زیبا را به خانه شما هدیه می دهد.





انواع طرحهای کف پوش سرامیک طرح چوب و پارکت 



راهنمای انتخاب ، نگهداری و نصب کاشی و سرامیک


در هنگام انتخاب کاشی باید دقت کنیم که کاشی انتخابی ما برای محیطی که می‌خواهیم از آن در آن استفاده کنیم مناسب باشد. به عنوان مثال استفاده از کاشی با سطح صیقلی برای کف به دلیل لغزنده بودن مناسب نیست و استفاده از کاشی با جذب آب بالا برای محیط بیرون ساختمان صحیح نیست. انواع اصلی کاشی برای نصب در مناطق مختلف خانه عبارتند است:

 

استفاده از کاشی برای دیوار و کف آشپزخانه

کاشی‌های استفاده شده در کف آشپزخانه منزل درخطر بیشترین میزان فرسودگی و آسیب دیدگی است. معمولاً بیش‌تر از هرجای دیگر بر روی کاشی‌های آشپزخانه می‌ایستیم و در آن منطقه حرکت می‌کنیم و به عنوان مثال در مسیر  بین سینک و یخچال تردد می‌کنیم. هم‌چنین این کاشی‌ها بیش‌تر از هرجای دیگر ممکن است کثیف شود و چربی غذا و … بر روی آن ریخته شود و بنابراین باید تمیز شده و در نتیجه باید از نظر استحکام و مقاومت شیمیایی شرایط کیفی بالایی داشته باشند.

هم‌چنین در آشپزخانه این امکان وجود دارد که اشیاء مختلف بر روی کاشی بیفتد و یا اینکه باید تحمل وزن بالای یخچال، اجاق‌گاز و ماشین لباسشویی را داشته باشد. بنابراین به هنگام انتخاب کاشی برای آشپزخانه باید به استحکام و مقاومت شیمیایی آن دقت داشته باشیم.

کاشی‌های استفاده شده در دیوار آشپزخانه البته تحت تاثیر تنش کم‌تری است زیرا هیچ‌گاه بر روی آن راه نمی‌رویم و یا وسایل ما بر روی آن قرار داده نشده است. البته این کاشی‌ها همانند کاشی‌های کف با توجه به اینکه در معرض آلودگی مواد غذایی و مواد پاک‌کننده هستند باید مقاومت شیمیایی بالایی داشته باشد (شامل مقاومت در برابر اسید و باز).

 

ادامه مطلب اینجا





تاریخچه کامل شرکت کاشی کیمیا سرام

 کاشی کیمیا سرام میبد
شرکت کاشی کیمیا سرام میبد در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰۰۰ متر مربع و با سالن تولیدی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع در کیلومتر ۱۴ جاده میبد یزد جنب شهرک صنعتی جهان آباد میبد، تاسیس گردیده است.
ظرفیت اسمی این شرکت تولید سالانه هفت میلیون متر مربع سرامیک کف و کاشی دیوار بوده،که در سال ۱۳۸۸ به ظرفیت اسمی خود دست یافته و از آن تاریخ به بعد با حداکثر توان خود در حال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا در طرح ها و رنگ هایی متنوع می باشد.

برای مشاهده تاریخچه کامل شرکت کاشی کیمیا سرام و محصولات تولیدی این شرکت اینجا کلیک کنید

جهت دریافت لیست قیمت جدید کاشی کیمیاسرام میبد به صفحه لیست  قیمت کیمیا (اینجا ) مراجعه کنید .