لیست قیمت کاشی کاشی و سرامیک کف, کیمیا سرام،کاشی عمارت ،کاشی پارسیان لیست قیمت بازرگانی کاشی سرامیک

قیمت کاشی سرامیک خرید سرامیک کاشی ارزان ،کیمیا سرام،میهن سرام،کاشی یاس سرام کاشی دیوار حمام سرامیک کف آشپزخانه,

لیست قیمت کاشی کاشی و سرامیک کف, کیمیا سرام،کاشی عمارت ،کاشی پارسیان لیست قیمت بازرگانی کاشی سرامیک

قیمت کاشی سرامیک خرید سرامیک کاشی ارزان ،کیمیا سرام،میهن سرام،کاشی یاس سرام کاشی دیوار حمام سرامیک کف آشپزخانه,

مقایسه قیمت کاشی یزد با سایر کارخانه ها

کاشی یزد با توجه به کیفیت خوبی که دارد دارای قیمت نسبتا مناسبی است. اما به نظر شما در شهر یزد و یا میبد کارخانه ها و شرکت های دیگر نیز وجود دارند که قیمت بسیار مناسب تر داشته باشند؟

مطمئنا همه می دانید که کارخانه های کاشی و سرامیک اکثرا در شهر یزد و در میبد هستند. از این رو می دانید که مسلما قیمت های بسیار متنوعی نیز در این شهر وجود دارد. اما به نظر شما قیمت پایه برای کاشی یزد چقدر است؟
محصولات کارخانه کاشی یزد با توجه به اینکه در طرح های مختلفی تولید می شوند می توانند قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند که شما می توانید با استفاده از لیست قیمت این محصولات که در بالا آورده شده قمیت محصول مورد نیاز خود را استخراج کنید.

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی یزد


کاشی های کاشی یزد دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید. کارخانه کاشی یزد تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی این محصولات به درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام خرید نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.

شماره تلفن کارخانه کاشی و سرامیک یزد


شرکت کاشی نگین میبد
شرکت کاشی نگین در شهریور ماه سال 1382 به صورت سهامی خاص در زمینی به وسعت 12 هکتار به زیر بنای 30.000 متر مربع افتتاح شد. سرمایه گذاری اولیه این شرکت مبلغ 5.000.000.000 ریال می باشد این شرکت که قادر به تولید انواع کاشی کف و دیوار است فعالیت خود را جهت تولید انواع کاشی کف ( سرامیک ) با ظرفیت تولید سالانه 3.00.000 متر مربع و قابل افزایش تا 4.000.000 متر مربع شروع کرده است. ماشین آلات این شرکت از پیشرفته ترین ماشین آلات موجود در صنعت سرامیک بوده و کلیه مراحل تولید سرامیک بصورت کاملاً اتوماتیک انجام می پذیرد. در حال حاضر تولیدات کارخانه کاشی نگین بالغ بر صدها طرح و رنگ در تمامی ابعاد 33×33 و50×50 و 60×60  و 60×30 و 90×30 و 80×40 و 100×40 می باشد.
در سال 1392 با توجه به روی آوری تولیدات و نیاز مشتریان به طرحهای به روز و دیجیتال این شرکت جهت به روز رسانی طرحهای خود با خرید ماشین دیجیتال در نظر داشت مجموعه ای تکامل یافته از صنعت کاشی و سرامیک را به بازار عرضه نماید.شرکت کاشی نگین توانست در مرداد 1395 با خرید یک ماشین دیجیتال 8 رنگ با جدیدترین تکنولوژی روز از شرکت تکنوفراری به کیفیت بالاتری در طرح و رنگ برسد.
این شرکت همچنین در راستای جلب رضایت بیشتر مشتری یک دستگاه چمفراز شرکت EDING خریداری نمود و با تولید 7.000 متر مربع در روز شروع به کار کرد و در نظر دارد با اضافه نمودن چند دستگاه چمفر دیگر کلیه محصولات خود را به صورت چمفرینگ به بازا عرضه نماید.

شرکت کاشی ناز سرام میبد
شرکت ناز سرام میبد با بهره گیری از تجربه مدیران و موسسان این شرکت و سابقه دیرین در منطقه در 21 اسفند ماه سال 1385 در عرصه ای متفاوت وارد صنعت کاشی و سرامیک ایران شد. این شرکت با تجهیز جدیدترین دستگاههای ایتالیایی از شرکت SACMI توانست کمتر از 7 ماه حضور خود را در بازارهای داخلی و کشورهای همجوار مسجل کند ، استفاده از پرس های فوق قوی در کنار خطوط تولید مجهز به تکنولوژی روز دنیا همچون دستگاههای چاپ دیجیتال ، تولیدات این شرکت را در رده هایی هم تراز با نمونه های برتر جهانی قرار داد ، محصولات متمایز با ابعادی متفاوت به همراه نمادهای هنر ایرانی که بر گرفته از طبیعت بی نظیر خدادادی است از ویژگیهای منحصر به فردی است که ناز سرام با تکیه بر آن در عرصه بازار حضور یافته است ناز سرام اگر چه به تولید کم اکتفا نموده اما از ابتدا در صدد تولیدات با کیفیتی در سطح استاندارد جهانی بوده است.

شرکت کاشی ارچین میبد
شرکت کاشی ارچین به شماره ثبت 206 به تاریخ ثبت 1370/02/28 در  سال 1380  با تولید سالیانه سه میلیون مترمربع آغاز به کار نمود.
تعداد پرسنل شرکت 402 نفر، زمینه فعالیت : تولید کاشی کف و کاشی دیجیتال

تولید کاشی کف و کاشی دیجیتال، سایزهای تولیدی این شرکت ۲۵×۲۵ و۵۰×۲۵ و۳۳×۳۳ و۴۰×۴۰ و۶۰×۳۰ و۵۰×۵۰ و ۶۰×۶۰ – طرح توسعه مرحله اول در سال  ۱۳۸۴انجام پذیرفت و تولید این شرکت را به ۴۵۰۰۰۰۰ مترمربع افزایش داد. طرح توسعه مرحله دوم در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید و تولید این شرکت در حال حاضر سالیانه ده میلیون متر مربع می باشد.

این شرکت دارای ISO 9001  وIS0 14001  وOHSAS 18001  و CE از شرکت SGS می باشد.
دریافت پروانه کاربرد استاندارد درسال ۱۳۸۰- دریافت گواهی تحقیق و توسعه از صنایع و معادن یزد در سال ۱۳۸۲

32357884  035

09138639414 ( مهندس امامی )

09103093995 (واتس اپ و تلگرام )

کانال تلگرامی :


اینستاگرام :

https://www.instagram.com/tileyazdco



خرید فوری سرامیک کف 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.